tisdag 15 juni 2010

MUNKSJÖN JÖNKÖPING

Jimmy ringde på Lördag kväll och var sugen på att fiska och övertalade mig att åka ner till Munksjön. Kravet var då att få träna lite slider så vi hamnade på sträckan mellan Telia och utbyggnaden. Slider fiskade ca 30m ut och djupet var ca 4,2m. Började fiska TP och fick ett gäng finna mörtar. Efter 30min så kastade Jimmy ut feedern och fick direkt en brax. Då gick även jag ut på slider platsen och det tog inte många minuter tills att även jag krockade en brax. Fiskade slider bra länge och det nappade riktigt bra med fin brax, kastade av tacklet och fick då testa TP platsen igen och även där var det brax nu. Fick ca 5st tills jag plockade ihop grejorna för dagen. Vikten var någon stans mellan 30-35kg.
Frågan är bra vart dom är på Match Man?

1 kommentar: